Tottakai oma kammottava peilikuva on minulle ollut tärkein kimmoke aloittaa laihduttaminen, mutta haluan mainita myös tässä kaverini, jonka onnistunut laihdutus on motivoinut minuakin aloittamaan ja erityisesti pitämään tällaista blogia. Kaverini (tunnistat varmasti itsesi, ja se on tarkoituskin) tilanne eroaa omastani sikäli, että jos minun tavoitteeni on kymmenen kilon pudotus, niin hänellä haaveissa on kymmenIEn kilojen karistus, ja siinä hän on jo merkittävästi onnistunutkin. Hän on onnistunut tiukan kuntoilu- ja ruokavalio-ohjeistuksen avulla, kun taas minä en ole ainakaan vielä halukas kokeilemaan sellaisia, mutta yhtä lailla kyse on painonpudotuksesta sekä siitä, miten saada herkuttelu kuriin.

Pahoittelen, jos tämä blogini sinusta apinoi paljon omaasi motivaatiokuvia jne myöten, mutta toivottavasti otat sen hyvällä - sinä ja blogisi toimitte innoittajanani! Sinäkin onnistut, miksen minäkin?

Jos olet joskus ihmetellyt, miksen ole koskaan sanonut sinulle juuri mitään onnistuneesta laihtumisestasi, se johtuu pitkälti siitä, että olen kadehtinut sinua ja kironnut omaa saamattomuuttani. Muiden onnistumiset eivät aina jaksa ilahduttaa, jos ne samalla muistuttavat omasta epäonnistumisesta. Mutta tiedän, että luet jossain vaiheessa tämän, niin voin tätä kautta sanoa, että olet tehnyt mahtavan työn ja toivon, että pääset viimein tavoitteeseesi! Perässä tullaan - ja nimenomaan juuri niin, sillä taidat painaa nyt jo suunnilleen sen verran, mikä on minun aloituspainoni tässä projektissani, ja koska olet minua pidempi, se tarkoittaa sitä, että olet minua hoikempi!

Ei muuta kuin jatketaan samaan malliin.