Ihanaa, mahtavaa! Tänään vaakalukema näytti taas välillä siltä miltä pitikin! Eli aamun luku oli 73,4 kg!!! En meinannut silmiäni uskoa, olin ihan varma että luku hädintuskin alittaa 74 kiloa. Ensin vaaka näyttikin 73,8 kg, mutta kun aina suoritan pienen hetken kuluttua tarkistuspunnituksen, lukema olikin tuon 73,4 ja otin vielä varmaan viisi varmistusta ja kun lukema ei siitä muuttunut, niin okei, uskottava se sitten on.

Samaan wc-käyntiin sisältyi toinen, vähän epämieluisampi ylläri, nimittäin NYT minulla ilmeisesti on menkat. Tai ainakin jotain epämääräistä vuotamista taas. Katsotaan nyt, kauanko tällä kertaa kestää, päiviä vai tunteja.

Olen ehkä vähän huolissani hormonikierukastani. Se on ollut minulla maaliskuusta saakka ja kolmen kuukauden kuluttua asennuksesta olisi pitänyt käydä tarkistuttamassa tilanne, mutta unohdin sen autuaasti. En nyt väitä, että kovinkaan usein suoritan mitään kaivauksia siellä jossain, mutta vähän aikaa sitten vain huomasin, että en löydä niitä kierukasta roikkuvia pieniä lankoja mistään. Oli siis ihan aiheellista esittää kysymys: Mihinkähän VITTUUN ne ovat oikein kadonneet??? Ja kun on vielä ollut tässä näitä hajanaisia vuotoja, kun pitkään aikaan ei ollut mitään. No, ensi viikolla menen tarkistuttamaan, onko ankkuri tukevasti pohjassa edelleen.

Toinen tylsyys näyttäytyi minulle astuessani aamulla ovesta ulos, kun lähdin viemään Sälliä päiväkotiin: vesisade. Ääh. Mahtaako hampaita tekevä Pikkusälli saada tänäänkään nukuttua aamupäivällä kunnon päiväunia, että saisin sitten vaikkapa sen Wiin kanssa huhkittua?

Toisaalta, olen aamuisesta vaakalukemasta nyt sen verran onnellinen, etten anna surkean sään ja ns. huonon hiihtokelinkään masentaa!