Entinen sadan kilon keijukainen antoi minulle blogissaan tunnustuksen, kiitokset siitä! 

 

Tunnustuksen säännöt:

- Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
- Ilmoita heille tunnustuksesta
- Kerro kahdeksan asiaa itsestäsi
 

Taidan suosiolla siirtyä tuohon viimeiseen kohtaan, koska en seuraa kovinkaan montaa blogia (ja niistäkin harvoista osa on tämän jo saanut ennenkin) enkä taida viitsiä tätä tunnustusta pompsauttaa takaisin sinne, mistä sen sainkin, vaikka aihetta olisikin! Mutta mitähän sitä sitten kertoisi itsestään? Mietitäänpä...

* en tiedä, miksi niin on, mutta minua ei erikoisemmin harmita se, ettei minulla ole tytärtä, mutta jos minulla olisi vain tyttäriä, minua luultavasti vähän harmittaisi se, ettei minulle ole poikaa
* olin aikanani hyvä koulussa, mutta toisinaan toivon, että olisin ollut vaikkapa keskiverto... minulta ei odotettaisi niin paljoa
* toivoisin, että olisin sen verran varakas, ettei tarvitsisi pahemmin miettiä, mitä mikäkin maksaa ja että onkohan tähän ja tähän nyt varaa
* vaikka usein sanon, että "en edes haluaisi olla laiha, vaan riittäisi kun olisin normaalipainoinen eikä pieni pyöreyskään haittaa" ja niin edelleen, niin oikeasti kuitenkin minusta olisi hienoa, jos olisin todella LAIHA (mitä en kuitenkaan koskaan tule olemaan tällä ruumiinrakenteella ja laiskuudella)
* tulevana Tapaninpäivänä on kulunut tasan 15 vuotta siitä, kun harrastin ensimmäisen kerran seksiä
* elämäni suurimpia pettymyksiä on ollut se, etten ole tähän päiväänkään mennessä ollut päivääkään vakituisissa töissä - ja vaikuttaa siltä, että alanvaihto on edessä, jos haluan työllistyä
* olen eronnut kirkosta ja muutenkin vastustan kaikenlaista huuhaata
* uskon sairastuneeni masennukseen - virallista diagnoosia ei vielä ole, mutta tunnistan oireet... koska olen kokenut saman aiemminkin

Tämmöisiä hajafaktoja.