EI ole kuppikokokaan enää kuin ennen! Kävin perjantaina ostoksilla, olin ihan YKSIN liikenteessä ja otin siitä kaiken irti sikäli, etten pitänyt minkäänlaista kiirettä asioidessani! Asioita ei ollut montaa, halusin löytää itselleni uudet rintsikat silläkin uhalla, että vielä joskus laihdun ja joudun ostamaan uusia. Kun ostin edelliset liivit joskus syksyllä, ne ovat nyt jo melkein rikki, joten jos yhtä laadukkaat osuvat kohdalle, niin eipä se sitten edes haittaa, vaikka pian olisi edessä uusien liivien hankinta...

Päätin taas luottaa pariin ns. halpisliikkeeseen, niistä kun olen ennenkin tehnyt ihan kelvollisia rintsikkaostoksia. Pari kertaa olen innostunut ja ostanut alusvaatteita oikein alan liikkeestä järkyttävällä hinnalla, mutten ole silti ollut niihin ostoksiin kertaakaan niin tyytyväinen, kun olen ollut joihinkin parinkympin riepuihin. 

Viimeksi liiviostoksilla tuskailin, kun en oikein tiennyt kuppikokoani. Jälleen ylläni oli jotkut vanhat ja virttyneet 85C-kokoiset. Joskus kuppikoko on ollut niinkin muhkea kuin D ja joskus on riittänyt myös 80-senttinen ympärysmitta. Lähdin liikkeelle tutusta 85C:stä, mutta sain huomata, että nämä lätyskät, joita joskus takavuosina tisseiksikin kehtasi kutsua, eivät tätä kuppia täytä kuin osittain. Ja jos joku väittää, että kannattaa kokeilla ns. rinnakkaiskokoja eli testata, auttaisiko ympärysmitan pienentäminen, niin voin kertoa, että koko 80C ei sopinut yhtään sen paremmin, vaan päin vastoin! Siinä koossa oli sekä ympärysmitta että kupin koko päin prinkkalaa.

Viimein löysin kahdet sopivat ja ihan hyvännäköiset liivit kokoa 85B. Olin tyytyväinen siihen, että olin löytänyt sitä mitä olin tullut etsimäänkin ja vieläpä kaksin kappalein, mutta olihan siinä oma haikeutensa myöntää, etten ole enää sellainen puskuri mikä joskus olin, en sittenkään vaikka kilojakin on enemmän kuin olisi suotavaa. Jos ja kun tästä vielä laihdun, mitkähän rusinat minulle enää jää jäljelle rinnoistani?!


Viikonloppu muuten meni kerrankin suht hyvin syömisten suhteen. Okei, en merkannut mitään ylös Kiloklubiin ja sekä perjantai- että lauantai-iltana otin yhden siiderin, ja sunnuntaina maistoin pari karkkia, mutta mihinkään päättömään mässäämiseen en sortunut, vaikka sunnuntaina teki ihan hirveästi mieli jotain hyvää, koska olin taas saanut muksuilta räkätautitartunnan. Olisi taas ollut niiiiin kivaa vähän "lääkitä" itseään herkuilla! 

Nyt on taas uusi viikko lähtenyt käyntiin. Veto on aika pahasti pois kun kurkku on edelleen tosi kipeä ja röörit täynnä räkää, eli sillä livulla taas tietysti välttelen kävelylenkille lähtemistä, vaikka monena päivänä olen mukamas aikonut mennä. 

Varasin tänään ajan hormonikierukan poistoon. Olipa taas harvinaisen turha sijoitus rahallisesti (ja muutenkin), kun ei se ole ehtinyt minulla vielä vuottakaan olla. Haluan nyt vain heivata hornan kuuseen kaikki ylimääräiset hormonit, vaikka kuinka väittäisivät, että pitoisuus on niin pieni ettei sen pitäisi aiheuttaa mitään mieliala- tai haluttomuusongelmia. No, jostain noita molempia nyt kuitenkin on tullut aika pahastikin. Okei, kyllähän tässä nyt muutakin on kuin yksi kierukka, mutta otetaan nyt sekin sitten pois, niin ei tarvitse ainakaan sen mahdollisia sivuvaikutuksia puntaroida. Jatkossa ajattelimme hoitaa ehkäisyn siten, että mies käy jossain vaiheessa pistämässä piuhat solmuun, kun emme tosiaan ole aikeissa hankkia enempää lapsia.